Predlagam Vladi, da določi, da so ministrstva, organi v sestavi in drugi organi in organizacije z javnimi pooblastili dolžne odgovarjati na vprašanja, pobude in predloge državljanov, ki se nanašajo na razlage predpisov z njihovega področja ali nasploh na njihovo področje delovanja ali ga odstopiti drugemu pristojnemu ministrstvu , če ugotovijo, da se vprašanje nanaša na področje, ki ni v njihovi pristojnosti. Temu namreč ni tako.. Menim, da državljanu poleg tega da plačuje davke, da ima predlagatelj predpisov plačo in v delovnem času pripravlja predpis ali pa njegovo pripravo v celoti ali delno odda v izdelavo najugodnejšemu ponudniku, ni treba najemati še pravnika, da mu razloži določbo predpisa. V izogib takšnim težavam predlagam, da so obrazložitve posameznih členov predpisov vsebinske, in ne zgolj prepis določila, kot je navada, tako da bo iz gradiv, če že ne iz določbe, mogoče doumeti, kaj je mislil predlagatelj, ko je določbo pisal. Predlagam, da so vsi podzakonski akti, ki jih običajno zakon prelaga v prihodnost (npr. minister lahko določi podrobnejše... karkoližepač) , predloženi skupaj z gradivom, ki ga obravnava zainteresirana javnost, Vlada in DZ. Predlagam, da Vlada določi minimalne kriterije v zvezi s sodelovanjem javnosti pri sprejemanju predpisov. Določi naj, da so stališča predlagatelja do pripomb in predlogov javnosti v zvezi z rešitvami v predpisu v pripravi, obvezna in da jih je treba javno objaviti.