Na tem področju je potrebno nemudoma v roku 1 meseca narediti zakonodajni red. primer1 Cene nepremičnin postavljajo investitorji brez da bi se ozirali na kvaliteto, povpraševanje in ponudbo kupcev glede cene. Pomembno je da je zaslužek čim večji pri izvajalcih in investitorjih. Zakon o bankah bi moral kredite na končanih novih zgradbah, kjer se ne biva in jih investitorji držijo le v bilanci stanja in svojo ceno. Bi bilo potrebno nujno povečati obrestno mero z zakonodajo za faktor 10, da bi se nova stanovanja prodala takoj in po korektnih cena. S tem bi tudi razmislili o kvaliteti gradnje, ker bi morali razmišljati o načinu izvedbe. Nujno povečati obrestno mero investitorjem na novogradnje, le jih ne prodajo v enem mesecu po uporabnem dovoljenju. primer 2 Investitor zgradi nepremičnino pridobi uporabno dovoljenje in zaradi svoje koristi ne proda stanovanja če na njem ne zasluži zelo dobro. Težava1 v pogodbo napiše, da prične garancija teči od uporabnega dovoljenja (garancija, ki jo predpisuje zakonodaja). Nato to stanovanje ne proda kupcem, ki se spoznajo dokler se garancija ne izteče. težava2 Kupec kupi "novo" stanovanje ki ni ne novo in nima ne garancije. prodaja se pa kot novo s ceno kot novo stanovanje + stroški ki so jih imeli v dobi let ko jih niso prodali. Prosim, da pristojni državni organi nemudoma preprečijo to možnost izigravanja zakona in državljanov. Pri kompenzacijah, ki jih je 30% vseh nepremičnin se k sreči rešijo tudi te reklamacije razen če se vrzel nadaljuje Gre za čisto izigravanje državljanov. lp