--- IZORAŽEVALNI PROGRAM S PRILAGOJENIM IZVAJANJEM IN DODATNO STROKOVNO POMOČJO v OŠ predlagam da se tak otrok v razredu obravnava saj 1 : 2 če že ne 1 : 3. In da se to tudi upošteva v sorazmerju z normativi. nap. imajo jih 27 učencev v razredu od tega 4 z odločbami, če bi se tak otrok obravnaval za 3, kot je bilo rečeno, bi se moglo tak razred deliti že pri enem očencu zdaj pa so v razredu štirje taki učenci. Če bi bil eden več učenec v razredu pa bi se razred delil. NO SEŠTEVANJA IN MNOŽENJA NA TO KAR JE BILO POVEDANO 27 učencev od tega 4 učenci z odločbami in, če gremo naprej 27-4= 23 učencev in dodamo štiri z odločbo 4krat3=12 ima učiteljica v razredu 35 saj tako mi je bilo povedano da se moj otrok obravnava drugače na ministerstvu za šolstvo, in če bi se za 2 obravnaval jih je 31 v razredu spet čes vsak normativ. ZAKAJ SE NEKA NAPIŠE ČE SE NE UPOŠTEVA TAK RAZRED BI POTEM SE MOGEL DELITI A NE in to v 1. razredu osnovne šole naj bi saj 1 trijado malo znižali normativ.