Ob vseh lepotah nase male Slovenije,kjer na 20256km2 lahko najdemo: Gore,jame,jezera,morje,krasko planoto,soteske,slapove in vec.. Se do sedaj nismo kaj prevec posvetili nasim kamenitim pricam preteklosti-Gradovom. V nasi lepi dezelici pod alpami jih je vec kot 100 v dobrem stanju,ki bi omogocalo ali ze omogoca turisticno aktivnost.Se enkrat toliko jih pa je na zalost dozivelo klaveren konec. Bilo je nekaj neuspelih poizkusov prodaje,ki se traja.. Za razliko od RF Francije,ki nekoliko uspesneje prodaja kulturno dediscino,po receptu renoviraj-prodaj, kar prihrani kupcu cas ter papirologijo. Osredotociti bi se morali na promocijo nasih gradov za namene turizma,kajti do sedaj so le del paketa,katerega nudi x agencija. Za tiste nepremicnine,ki jih Drzava zeli prodati pa ustanoviti posebno spletno stran(po vzoru Francije),kjer so na seznamu dvorci,gradovi,zgodovinjki gradovi.. Tako kot I Feel Slovenia promocija,bi lahko bila "Slovenia Land of Castles"kampanija,ki bi vabila vec tujih turistov da si ogledajo nase gradove.Slovenija ima na povrsino vec gradov kot sosednja Avstrija,ki uspesno ze od konca 2.st vojne trzi grajski turizem in na ta racun se usako leto sprosti 1miliarda EUR v drzavno blagajno. Njihov paradni konj je Salzburg.Slovenija pa kljub majhnosti ima vec "top gradov" Npr: Ljubljanski,Celjski,Postonjski,Blejski... Zakaj pri Avstrijcih to funkcionira,pri nas pa enostavno zamisel propade(tako kot objekt na dolgi rok) 3 uporabne lastnosti gradu nekoc: -Obramba,Dom,Status 3 uporabne lastnosti gradu danes: -Turizem,nepremicnina,trzni simbol(vina/hrana)in mnogo vec.. Zahvaljujem Vam se za branje clanka