Ali je zmanjšanje ministrstev res prvi korak do varčevanja in prihrankov v javnem sektorju? Kot primer lahko zelo hitro izračunamo, da krčenje ministrstev (15 + SVLR + SVREZ + Urad za zamejce = 18) na 12 pomeni 6 ministrov manj, ker pa bodo imeli novi resorji po 2 državna sekretarja smo na isti številki, 18 ministrov + 18 državnih sekretarjev = 36 12 ministrov + 24 državnih sekretarjev = 36 povzročeno pa bo veliko nepotrebnih aktivnosti glede samih selitev, preknjižb, prilagoditvi programske opreme ipd., pri čemer je sama racionalizacija pri obstoječem predlogu nasplošno vprašljiva, saj je združevanje resorjev, ki si vsebinsko niso podobna zelo vprašljivo, v ozadju pa tudi ni izvedene neke konkretne študije same združljivosti področij (gre za hitro odločitev brez preučitve posledic), zato predlagam da se v tem trenutku ohrani obstoječe stanje in naj se vlada namesto enoletnega ukvarjanja kako bo razporedila javne uslužbence in prilagodila sistem nemudoma loti reševanja akutnih težav gospodarstva in s tem pripomore k zagonu gospodarstva in zagotovitvi dodatnih delovnih mest in se prednostno zastavi plan kako bo počrpala vsa evropska sredstva, ki ji ima Slovenija na voljo.