Kot je že bilo povedano s strani nekaj strokovnjakov, so bili mnenja, da če želimo pravo, dolgotrajno in učinkovito ter hitro železnico, moramo, sedanjo traso okoli zidanega mosta in tam v blizino trasirati na novo, da bi dobili smiselni projekt. (saj bi tam bilo preveč ovinkov, tudi cenovno ne znese) Obstoječa proga je na ene delu nesmiselna: LJ - Zidani most - Dobova - Zagreb in proga Ljubljana - Grosuplje - Iv. Gorica - Trebnje - Novo mesto, sta skoraj vzporedni in zracno ne preveč oddaljeni, problema pa ne rešuje nobena od njiju. Če obnovimo obe, bo to nepotreben strošek. Predlagam, da se samostojno trasira proga: LJ - MB,.. prav tako se na novo zgradi proga LJ - NM - KK - Dobova, ki bi tako postala iz 2 vzporednih tras, ena trasa, ki bi lahko bila izjemno rentabilna, še posebno, v kolikor bi vlaki lahko potovali s hitrostmi nad 150 km/h. Ob graditvi tretje razvojne osi NM - Celje, pa bi bilo smiselno da se hkrati ( na večjem delu mogoče celo skupaj) Gradi hitra cesta in proga. NM - Sevnica - Celje. v tem delu bi potem zelezniska povezava zgledala smiselno, razvidno na sliki: shrani.najdi.si