Moj predlog je da se zakonsko določi nek procent (20%-70%) vozil z zelektričnim pogonom (dvokolesniki, manjša dostavna vozila, osebni avtomobili) ki imajo krajši doseg za uporabo kot dostavniki v poštah, servisna vozila, itd... Odstotek električnih vozil, ki jih mora podjetje ali inštitucija postopoma uvesti v svoj vozni park naj bi se izračunal iz letnega dobička oz prometa podjetja, lokacije delovanja in zmožnosti elektrodistribucijske infrastrukture. Prednosti: - Podjetje bi imelo manjše stroške nabave goriv; -Za napajanje baterij bi koristili nočni tok, pomembno saj je odjema ponoči premalo; -Z uvedenim večjim številom električnih vozil bi spodbudili malo gospodarstvo, ter izkoristili kapacitete ki jih že imamo (proizvodnja vozil ter servisi); -Denar ki bi ga porabili za energente bi tako ostajal doma; -Projekt je lahko predstavljen v evropski skupnosti kot odgovor na potrebno zmanjševanje izpustov CO2 v ozračje; -Manjši hrup ter smrad v jutranjih urah v urbanih naseljih (strnjena naselja, mesta); -Servisna vozila je možno opremiti z DC-AC razsmerniki. Slabosti: -Visoki stroški ob nabavi električnih vozil; Rešitev: 1. Odstotek električnih vozil preračunan glede na finančni promet podjetja, ter postopno uvajanje glede na dobiček. 2. Nabava vozil pri domačih dobaviteljih (ne posrednikih); -Veliki stroški ob menjavi in servisiranju baterij; Rešitev: Dva ali več domačih dobaviteljev baterij ki predelujejo ali obnavljajo odslužene baterije po nižji ceni kot je nabavna za enake baterije; -Doma nimamo dovolj napredne tehnologije baterij (domnevno); Rešitev: Z povečano potrebo ali povpraševanjem se poveča tudi ponudba. (Ali drugače če bi bilo doma dovolj povpraševanja bi bila urejena tudi ponudba) -Električna vozila nimajo dovolj dosega; Rešitev: 1. Uporaba domačih visokoefektivnih rešitev, ki zanesljivo že obstajajo, 2. Kot že uvodoma povedano uporaba na krajših relacijah (urbana naselja)