UVOD: Gaj je premajhen. Dodajam, Salzburgring ustvarja 3 miljone evrov prometa z prireditvami in lokalni turizem, prenocisca, catering hrana se enkrat toliko. Slovenija ne izkorisca priloznosti avto-moto scene in povprasevanja po novih prograh s strani tujih organizatorjev prireditev.   Za relativno dobro predstavo si oglejte novi NDA Navak v Srbiji, Euroring na Madzarskem im Salzburgring.   Govorimo o organizaciji prireditev za avte, motorje, gokarte, starodobnike, oddajanje proge, boxov v najem, ponujanje lokalne kulinarike, prenocisc, turizma povezanega z avto-moto sportom. Treningi voznje za privat vozila in poslovna, transporterji, avtobusi, tovornjaki.   PROBLEM JE KER VSI SAMO IZHAJATE IZ LOKALNEGA DIRKANJA - Vsaka Evropska drzava ima vsaj eno progo, eno znano progo, vec manjsih in nekaj testnih. Edini proti argument je hrup in izpusti, ja jebela cesta no. Drugje pa tega ni? Rajsi poglejte kak laufa turizem ob teh prograh, od glamping, camping, wellnes, hotelerija, ce se gre za skupno dobro.   -- Hrup ustvarjate vsak dan z traktorji, zagami, frezami, prakticno ropotate nonstop, pol se pa pritozujete o hrupu, ki ga sploh ne poznate in bi bil 2-3km oddaljen in bi vam ozivel turizem. Pa kak omejeno moras razmisljat, da ne vidis. -- ______________________________________________________________________________   Postavitev v Prekmurju ob recimo EXPANO je iz logisticnega vidika: FOKUS - PRIVABITI TUJCE, Tuje organizatorje 1. Zelo blizu Hrvaske, Madzarske, Avstrijske meje - Neposredna blizina za oddih, vikend pakete za tujce, camping opcija pri Soboskem jezeru, plaza - neizkorisscenega potenciala je ogromno. 2. Z vecnamensko progo se lahko pozivi turizem, gostinstvo, hotelerija in wellnes, ter catering. Domace dobrote ob progi, lonceni izdelki, razstave, kopalisca, kampingi. 3. Pospesitev lokalnih podjetnikov, vulkanizerjev, serviserjev, DECENTRALIZACIJA ! 4. Prekmurci so bolj zagnani in potrebni nekaj prepoznavnega in revolucionarnega. 5. Cisto na koncu se lahko polek tujih poslovnih in strateskih ciljev ponudi lokalna turisticna voznja. Primeri: Celodnevna karta, poldnevna karta, popoldanska karta (After-Work driving) ali pa Stinti. 6. Prepoznavnost preko socialnih medijev, snemanje na progi medijskih his, oddaj itn.   Za vec informacij, sem na voljo. Ponavljam, ne se vzgledovati po Bahrainu, ampak NAVAK, Euroring, JARAMA, Zandvoort, Estoril ca. 4km primerno za vse vrste vozil, vsestransko.   Poglejte si tudi kako ljudje zivijo od turizma zaradi prog. Podajam se sliko, kot primer.   Denar se mece v Evropske projekte, ki so samo strosek in se nikoli ne povrnejo. Medtem pa je avto-moto sport v Sloveniji prakticno neobstojec in neprepoznaven oz. ga sploh ni in preverjeno po celi Evropi prinasa ogromno denarja, ce je pravilno organizirano. ORGANIZACIJA je vse, treba se je pa tudi zavedati, da se pocasi dalec pride, ampak je treba zaceti cim prej. Ce se bo tak projekt nekega dne res postavljal, se naj ne pozabi postaviti dovolj boxov in elektricne polnilnice, namrec to bo prihodnost.   Za taksne polnilnice obstajajo proizvajalci, ki bodo z veseljem sofinancirali zadevo, ce se jih vprasa. ______________________________________________________________________________________   Nekaj dodatnih zanimivih informacij: 1. Bilster Berg v Nemciji ustvarja 5 mio evrov prometa in slab miljon dobicka (Die wirtschaftliche Entwicklung ist sehr positiv, wir wachsen... machte der Bilster Berg in 2019 einen Umsatz von 5,3 Millionen und einen Gewinn von 822.000 Euro.) 2. Salzburgring tudi ne gosti F1 dirk ali kaj vecjega, proga sama ustvarja 3 mio prometa in se ima namen siriti, neposredno povezane storitve v Regiji ustvarjajo se dodatna 2 mio prometa (... ​„Der Salzburgring macht aktuell bis zu drei Millionen Umsatz pro Jahr. Alleine mit Teststrecken und Schulungsfahrten lässt sich dieser noch steigern...) 3. Nürburgring in Regija sta predlani prebila mejo 100 mio prometa in ustvarila veliko novih delovnih mest v okolici, neposredne storitve, rent a car, coaching, service itn. muzej   Nemogoce je spregledati, da se v zadevo okoli nas vlaga, razvija in tudi drzave kot so Srbija, Hrvaska delajo na prepoznavnosti. Le Slovenija ni zmozna tega speljati oz. nekje zaceti. Malo manj je treba ugajati raznim posameznikom, katerim gre vse v nos in spremeniti mentaliteto Lokalnih skupnosti in jih pravilno informirati o pozitivnih stvareh, ki jih zadeva za sabo potegne za Regijo kot samo, ki recimo izumira.   Trenutno stanje rezultira v tem, da 1. Slovenija ni prepoznavna v Avto-Moto sportu prakticno nikjer, niti na low-tier 2. Ne more se povabiti tujce in se podjetja kot so Akrapovic testirajo rajsi na drugem koncu Evrope 3. Imamo REVOZ in potencialnega partnerja testiranja vozil, ce se pravilno razvije in pogaja 4. Prepoznavnost ustvariti v casih socialnih omrezij, kot je danes je veliko hitreje, kot je to bilo pred 20-30 leti. Skoda bi bilo zamuditi priloznost skociti na ta vlak, koncno po 30 letih osamosvojitve.   Vcasih je treba ugrizniti v grenko jabolko, ignoritati nekaj lokalnih posebnezev, drugace pristopiti k resitvi, nehati jamrati in videti samo ovire. Enake ovire so povsod po Evropi, kljub temu Srbi postavljajo Driving Academy, Hrvati obnavljajo Grobnik, Madzari pa tudi niso za okras postavili 1996 Pannonia Ring in Euroring. In to so na grobo drzave z nizjo povprecno placo.